Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

sobota, 4 czerwca 2011

Wanilia z czekoladą

Jest tak gorąco, że mam teraz tylko skojarzenia z lodami ;)
Kolczyki uszyte na zamówienie, zdjęcie fatalne, kompletnie nie oddające ich naturalnego wyglądu, ale już nie chce mi się go powtarzać, za duży upał.

4 komentarze:

  1. śliczne te Twoje sutaszowe drobiazgi, pozdrawiam :) i przy okazji zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się taka misterna robota. Dodaję Twój blog do obserwowanych i będe odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń