Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

piątek, 24 czerwca 2011

Dziś listonosz przyniósł mi

dwie przesyłki z zamówionymi materiałami, o proszę:

Zdjęcie wcięło :)
Trochę sutaszu, bigle i przede wszystkim szklane koraliki i kamienie - turkusy, malachit,ametyst, jaspis, chryzokolę i mój ukochany - noc Kairu. No teraz do roboty :) 

4 komentarze:

  1. ładne! czekam na sutaszowe robótki... a gdzie kupiłaś to wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  2. BazarDekoracji.pl - sutasz i część koralików
    Pasart - koraliki, kamienie i bigle
    Normalnie reklamę im robię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aa...troszki drogo na Pasartcie jest ;D wolę allegro i Qnszt'a ;DD a sutasz kupuję tam, gdzie ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zajrzeć do tego Qnszt`a. Jeżeli chodzi o jakość minerałów to polecam Marmad.

    OdpowiedzUsuń