Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

sobota, 11 czerwca 2011

Marianne dalszy ciąg...

Ponieważ zostało mi trochę materiału postanowiłam go wykorzystać i dorobiłam do kolczyków wisiorek - naszyjnik.

I cały komplecik


Wisiorek wykonany jest z sutaszu jedwabnego i metalizowanego oraz szklanych koralików
 

3 komentarze:

  1. fajny, lekki... - super na lato! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o kolorki to mnie się ten komplecik bardziej podoba niż wcześniejszy, zdecydowanie jest żywszy i wydaje mi się taki radośniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie zieleni z żółcią jest takie naturalne, te kolory współgrają ze sobą. Marianna była radosna, żywiołowa i ... lekko wkurzająca :)
    Ja bardzo lubię kolor niebieski, a zwłaszcza turkusowy. Jest spokojny, ale nie jest nijaki. Tak jak Eleonora :)

    OdpowiedzUsuń