Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

niedziela, 17 marca 2013

Tęczowy kołnierzyk

 Ponieważ to teraz  ostatni wrzask mody :) postanowiłam zmierzyć się z tym tematem sutaszowo.  Oto co powstało:




Efekt końcowy (tak jest zwykle u mnie) odbiega od pierwotnych założeń.
Jak myślicie sprostałam zadaniu?

21 komentarzy:

  1. Absolutne cudo... zmierzaj się z wrzaskami mody częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny! Aż oniemiałam z zachwytu! Łał ,wow ,łoj i inne tam! Łoż Bosze jaki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kołnierzyk! :) piękne kolorki, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny!!! Fantastyczny !!! Olśniewający!!! Cudowny!!! Ja pracuję nad swoim sutaszowym kołnierzykiem, ale nie wiem czy będę miała odwagę go zaprezentować...
    Pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się napracowałaś :) wygląda bardzo efektownie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprostałaś?? przeszłaś samą siebie! Cudowny efekt i jak to u Ciebie niezwykle energetyczne kolory. Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś kawał dobrej roboty !!! Kołnierzyk jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny..brakuje słów.Tyle pracy ale jaki efekt.W sam raz na początek wiosny..i do tego bardzo Optymistyczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mnie zatkało- z natury jestem gadułką, a nie wiem co powiedzieć;-) Może tylko WOW :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wam bardzo za komentarze i słowa zachwytu. To bardzo miłe, bo ja jak patrzę na to co zrobiłam jestem jak najdalej od tegoż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że sprostałaś zadaniu - jest cudny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie znajde cennik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma cennika bo nie wolno go mieć. kontakt ze mną jest podany z boku.

      Usuń
  13. Niesamowite cudo!
    Sprostałaś zadaniu wedle mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest wyzwanie nie lada,patrzę i patrzę i napatrzec się nie mogę,śmigać w takim arcydziele na szyi to jest coś.
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest cudny, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny, podziwiam umiejętność dobierania kolorów. Zaprasza do siebie do obejrzenia nowych florali i filigranów http://unikatart.eu/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędny!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem. jedna z najpiekniejszych rzeczy soutaszowych jakie widzislam. podziwiam precyzje i cierpliwosc. Ladnych parenascie godzin musialo to zajac. gratuluje!!!
    http://ciciglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko rozmaita O_O Robalu, toż to istne szaleństwo...

    OdpowiedzUsuń