Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

wtorek, 8 listopada 2011

Candy - cukierasy - rozdawajka :)

I mnie dopadło :) Zbliża się moja ulubiona pora w roku - Mikołaj i Boże Narodzenie. Jak wiadomo to czas radości, rodziny i... rozdawania prezentów :) Chcę Wam dać również skromne prezenciki. A są dwa. Pierwszy to kolczyki,  o takie

A drugi to bransoletka znana już z bloga, o proszę

A teraz zasady zabawy, pewnie już dobrze znane :)
1. Należy umieścić komentarz pod tym postem.
2. Mile widziane jest zostanie moim obserwatorem, jeżeli jest taka możliwość - obserwatorzy mają dwa losy :)
3. Podlinkowanie zdjęcia z napisem na blogu/facebooku/stronie z podpisem ,,Candy w Robalowej Dziupli"
4. Osoby nie posiadające bloga również zapraszam do zabawy, proszę zostawić tylko adres mailowy.
Losowanie 06.12.2011 czyli w samego Mikołaja :)
A to zdjąćko do pobrania
Miłej zabawy :)
Zapomniałam dodać - przepraszam dziewczyny, ale nie wysyłam za granicę :(

A propos candy, to dostałam paczuszkę od Pętliczki ( która ma następne rewelacyjne candy, banerek z boku, polecam) z wygraną torebusią. A w torebusi dodatkowa niespodziewajka - śliczne kolczyki filcaczki :)
O proszę
Dziękuję bardzo Pętliczko jeszcze raz, masz kobieto talenta :D

72 komentarze:

  1. Tak pięknie zachęcasz,że z radością ustawiam się w kolejce:):)
    A cukierasy, pycha!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja się koniecznie ustwiam, bo sutasz piękny robisz :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robalku, ja do Ciebie na Candy wybieram się z radością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to i ja do kolejki. Postoję, poczekam na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie piękności, że nie odpuszczę i staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapoluje na te łakocie z chęcią wielką. Być może maszyna losująca pomyli się i wskaże na mnie. Miło byłoby ozdobić uszy nie swoim sutaszem! Pozdrawiam i zapraszam na moje mikołajowe candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie piękne rzeczy robisz że trudno się nie zapisać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności tu jakieś
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby sama umiem takie, ale cuda z czyichś rąk są fajniejsze niż własne:) Czekam grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło by było mieć takie błyskotki;)
    Piękne są Twoje sutasze - takie energetyczne i z przyjemnością zostanę tu na dłużej;)

    Zapraszam na candy do mnie:
    http://april-kamienieiplotki.blogspot.com/2011/10/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może trzynastka szczęście mi przyniesie a miły listonosz piękny wisior wniesie.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce i zapraszamn a candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja poproszę bransoletkę, o takiej marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz przepiękne rzeczy, marzy mi się sutasz:-)

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Po cichutku marze o takiej bizuterii. Zapraszam rowniez na moje zimowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prezenty, więc ustawiam się w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuje się.... na te cuda :)

    http://malowanekoralikiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przygarnę :)

    www.cohenna.com
    Jeśli można skorzystać z okazji zapraszam na moje urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    ~~~
    Jestem również obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne prezenty i ja ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe cukierasy:) zapisuję się i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się i obserwuję :)
    Zapraszam również na swoją książkową wygrywajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zg się ;D
    Obserwuje jako npmg
    mail : wampirzyca408@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest takie śliczne, że MUSZĘ ustawić się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział ;d bransoletka prześliczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja stanę w kolejce po cudną bransoletkę. ;)

    e-mail: shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne kolczyki, bransoletka też super, zapisuje się, także jako obserwator:)
    przy okazji, zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. W kolejce po coś tak pięknego nie może zabraknąć i mnie. Chętnie się zapisuję.

    Pozdrawiam, Atramk

    http://nitkamalowane.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się chętnie zapiszę. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym umieć robić takie piękności! Oczywiście chętnie zostanę nową właścicielką takich piękności :)
    http://twohands-makin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za cynk ;} nie wybaczyłabym sobie gdybym przegapiła taaakie cukieraski!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne cukierki :) Ile pracy musiałaś w to włożyć!
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Spróbuję więc i ja szczęścia, a nóż dopisze :)
    Zapraszam też serdecznie na moje Zajączkowe Candy,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurczę! JA CHCĘ!!!! Marzy mi się taka bransoletka, ciągle na taką poluję. Może kiedyś taką wygram. Bo własnych umiejętności trochę mi brakuje... A teraz zapraszam też do siebie i smacznego...

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział w tej zacnej zabawie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/ моя ссылочка справа в хронологическом порядке. Желаю успехов - личных и творческих!)

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem Twoim opserwatorem, ale niestety z przyczyn od em nie nie zależnych nie mam bloga więc podaje mejla malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. z racji przywileju jako obserwator wysyłam drugi komentarz malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuje jako girl1805
    girl1805@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością zapisuję się na candy i do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja również dopisuję się do listy z czego bardzo się cieszę
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Z miłą chęcią zapisuję się może szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisuje sie i obserwuje:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiście staje w kolejce Z ogromna nadzieją na pierwszy w moim życiu uśmiech losu w wygranej:)
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I oczywiście obserwuję:)
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako sauria80
    mail: sauria@wp.pl
    Podlinkowane: http://sauria80world.blogspot.com/p/rozdania.html

    i zapraszam u mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. oraz staję się obserwatorem :) banerek dodany http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja chętnie zapisuję się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwatorem też już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  52. piękna biżuteria:) ciężko wybrać:)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. To ja sie ustawiam w kolejeczce. Piękne cukieraski przygotowane :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. I sie dodałam do obserwatorów więc mam i 2-gi los :-)Ależ fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaka piękna biżuteria :-) Oczywiście, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jako obserwatorka zostawiam drugi komentarz :-)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. przepiękna biżuteria! Od teraz obserwuję i się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie wezmę udział :)
    obserwuję jako agnieszkazg
    mail: agnieszkazg@o2.pl
    link z info: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/147098975397220

    OdpowiedzUsuń
  60. obserwuje jako Pikletka
    blogmara@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się. Jestem obserwatorką. Zdjęcie linkuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. a może ja się jeszce załapię:)wiec ustawiam się na samym końcu...elo45@op.pl

    OdpowiedzUsuń