Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

sobota, 1 lutego 2014

Obiecane foty

Zaznaczam, że przedmioty wykonałam na własny użytek i nie jest to żadne "miszczostwo" świata. Pokazuję tylko na dowód, że się nie lenię :P

Szal -narzutka w stylu babci


Długaśny szalik z włóczki metalizowanej, jeszcze nie wiem do czego. Podobał mi się wzór i włóczka, a zastosowanie mało ważne :D

No i babcina chusta, ciepła i świetnie okrywa plecki i korzonki :P


5 komentarzy:

  1. Prace bardzo udane. Obiecane zdjęcia są. A obiecana pocieszajka dla mnie będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie, będzie, właśnie się szyje. uprasza się o trochi cierpliwości i zlitowania nad "artystyczną" duszą. No i o adres do wysyłki też się uprasza :P

      Usuń
  2. Piękne szale i na pewno ciepłe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje " zachorowanie" na szydełkowanie daje wymierne i szalenie piękne efekty. Tak trzymaj, bo szale są piękne. Mnie ten granatowy skradł serce.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. As multitudes of gamers have signed on, the service has slugged
    to a halt ever since early Friday morning. Sony charges a varying amount of
    these games, but is the asking price worth the effort. Naturally, with the i - Pad being hyped as simple and ultra-responsive,
    having a touchscreen is just a no-brainer.

    Have a look at my website; psn code generator ()

    OdpowiedzUsuń