Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

czwartek, 9 czerwca 2011

Elinor

Zapachniało babciną szafą, taką gdzie suszona lawenda powkładana jest pomiędzy koronkowe bluzki żeby ładnie pachniały,w szufladkach pełno jest gipiurowych rękawiczek, na półkach stoją pudła na kapelusze. Biżuteria jest stonowana i elegancka. Czas płynie powoli i dostojnie, w pokoju słychać powolne tykanie szafkowego zegara, na koronkowym obrusie stoi różana herbata w eleganckiej filiżance...
Z tęsknoty za takim spokojem powstały kolejne kolczyki, nie bez kozery nazwane imieniem mojej ulubionej bohaterki ,,Rozważnej i Romantycznej"


Tu występuje turkus w roli głównej i szklane koraliki,  no i oczywiście jedwabny sutasz :)

1 komentarz: