Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

sobota, 29 marca 2014

Dilwale

Po dłuższej przerwie od sutaszu postanowiłam coś popełnić. No i wyszła taka para kolczyków.
Nie jestem z nich w pełni zadowolona, ani z koloru ani z formy, ale mówi się trudno, nic nie bedę zmieniać.


4 komentarze:

  1. Cudne, jakże wiosenne i radosne kolczyki !!! Dają energię na cały przyszły tydzień !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież piękne są!!! takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem Twojego niezadowolenia. Są śliczne. Akurat na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie oglądałam Twoich prac, doszłaś widzę do perfekcji.
    też nie rozumiem jak można być niezadowolonym z takiego cudeńka
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń