Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

wtorek, 17 marca 2015

Recycling

Z niemodnej już torebusi użyłam  elementy ozdobne i powstał naszyjnik wprowadzający klimaty trochę letnie bo powiązane z morzem. Naszyjnik jest masywny, duży, w sam raz do zwiewnej białej sukienki :)


Ogołocona  torebusia pełni rolę kosmetyczki, czyli pełna ekologia :) Jestem trendy :D

3 komentarze:

  1. Wyjątkowo udany recykling !!! Naszyjnik jest super, gratulacje za pomysł, wart opatentowania. Kolory są idealnie dobrane do muszli,
    a całość sprawia rewelacyjne wrażenie !!!!!!! Niech się dobrze nosi !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumienię się :) Dziękuję za pochwałę, tym cenniejszą, że jestem wielką fanką twoich dzieł.

      Usuń
  2. piekne to robalu, nie sromowite dzielo

    OdpowiedzUsuń