Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

wtorek, 7 czerwca 2011

Jagódki

Jako, że zbliża się lato to i niedługo pojawią się jagody, albo borówki jak kto woli. Ciemno fioletowe wśród zielonych liści.

Eksperymentuję trochę ze zdjęciami próbując nauczyć się robienia jak najlepszych. Podpatruję tu i ówdzie i traf chciał, że z całej serii te akurat wyszły najlepiej:)
   A tak ogólnie to dołka mam. Choć staram się, to ciągle nie wychodzi mi to tak jakbym chciała. Inni robią staranniej, lepiej dobierają kolory i mają lepsze pomysły  :(  Eh, daleka droga przede mną :/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz