Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

sobota, 7 kwietnia 2012

Barok

Kolczyki w kolorze młodej wiosny, bo teraz kwitnie forsycja - żółta, poprzetykana jasną zielenią. Długie - 10 cm. W jednej z głównych ról chryzokola.




Nadeszły święta.Wczoraj wielka uciecha - malowanie pisanek. Dzisiaj całą rodzinką byliśmy święcić pokarmy, po południu idziemy odwiedzać Groby Pańskie. Czekoladowy zając z koszyczka został już pożarty  :) Świeci słońce chociaż jest zimno.
Moment zatrzymania się w codziennym biegu, zadumania i złapania oddechu. Zrobione porządki w domu i w duszy :)
Wesołych świąt wszystkim :)

9 komentarzy:

  1. Ładne rzeczy robisz, z przyjemnością będę podglądać kolejne.
    Najlepsze życzenia świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! :)
    i Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Są fantastyczne, takie wiosenne.
    Życzzę Ci wielu następnych fantastycznych pomysłów i WESOŁYCH ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, a właściwie prze..prze..prze ...śliczne;-)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielone, wiosenne - śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo interesujący i piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń