Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

środa, 28 marca 2012

Zaległości

Muszę ponadrabiać :)
Przede wszystkim w poniedziałek dostałam paczuszkę wymiankową od NIkiTki A tam same cuda - czapka dla mojej ,rozdartej nieco ostatnio, córeczki i dla mnie cudne kolczyki i pyszna herbatka. Czapka jest piękna i sprawiła dużo radości. Dzięki bardzo :)

Moja paczuszka poszła dopiero dzisiaj:( bo rozdarciuch jest chory i jestem uziemiona w domu. Mam nadzieję, że dotrze przed świętami.

A teraz kolczyki które popełniłam. Zielono - fioletowe, lubię ten zestaw kolorystyczny.




Kolczyki wykonane z sutaszu jedwabnego i metalizowanego, koralików Toho, Fire Polish i Jablonex. Długość całkowita 5 cm.

4 komentarze:

  1. Oj, Robalku, te Twoje kolczyki....Już mi przymiotników brakuje:) Masz prawdziwy dar łączenia kolorów. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent :) a kolczyki bajeczne, rzeczywiście cudnie łączysz kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Doszły do mnie kolczyki od Ciebie i zawieszka, w niedzielę były ze mną na jarmarku, wszyscy podziwiali i zazdrościli:-) Jestem w szoku, mój prezent dla Ciebie był biedny i skromniutki, a ja dostałam takie wspaniałości że zatkało mnie z zachwytu! Jak ja Ci się odwdzięczę to nie wiem, kłaniam się do kostek w podzięce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nina, to ja nie wiem jak ci się odpłacę. To mój prezent był skromniutki, nie miałam czasu na więcej, ale kiedyś jeszcze się odwdzięczę. Młoda cieszy się z czapki bardzo, ja kiedyś robiłam na szydełku i wiem ile to pracy i czasu wymaga. A kolczyki są w moim ulubionym kolorze :) Dzięki raz jeszcze.

      Usuń