Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

piątek, 22 lipca 2011

Karaiby

Kolczyki wykonane na zamówienie i wg projektu klientki. Ja tylko dobrałam kolory i koraliki. No i oczywiście uszyłam :)







Kolczyki są długie -ok 9cm, wykonane z sutaszu jedwabnego i metalizowanego, szklanych koralików Jablonex i kryształków Swarovskiego.

7 komentarzy:

  1. Robalu kochany, cudne te sutasze robisz
    kolory są powalające
    buziaki
    Buba

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Fajnyrobalu;) Kasia-Zjawa dała mi na-miarki na ciebie. Wchodzę i co widzę cudne sutasze. Pozdrawiam i idę pobuszować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dobre słowa kochane :)
    I witam nowo przybyłych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robalu...piękne...jak zawsze się zachwycam...jak bym chciała umieć tak szyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się przywodzą na myśl kolorowe motylki, śliczne :))

    OdpowiedzUsuń