Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

sobota, 14 września 2013

Fuksja nocą

Takie kolczyki - potworki, bo w kolorach monster high :)- mi się uszyło.



Zdjęcia do niczego bo brak światła - za oknami buro i ponuro.
Dzisiaj swarovski we wszystkich odmianach.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kolczyki ci się wyszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle fajne! Chociaż kolorystycznie, to moimi faworytami są kolczyki z dwóch poprzednich postów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie bardzo lubię róż, ale w połączeniu fuksji z czernią jest zjadliwy i nawet intrygujący :)

      Usuń