Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

sobota, 31 grudnia 2011

Wszystko się kiedyś kończy

I kończy się teraz rok. Jaki był- dobry, zły, nijaki -  już należy do przeszłości. Przed nami nowy i nowe wyzwania. Jedni oczekują go z niecierpliwością i radością , inni ze strachem...
Ja dziś życzę  wszystkim żeby ten rok przyniósł nam dużo radości, postawił na naszej drodze ciekawych, dobrych, wartościowych ludzi. Żebyśmy umieli doceniać czas spędzony razem z bliskimi, dostrzegać małe cuda które dzieją się wokół nas. Żeby pokój i spokój gościł na stałe w naszych domach i sercach. Żebyśmy umieli się zatrzymać w naszym pędzie choć na chwilę i pomyśleć , że przecież wszystko jest w Jego rękach, jesteśmy Jego dziećmi, więc nie ma się co martwić,  wystarczy zawierzyć...


Szczęśliwego Nowego Roku!!!

2 komentarze: