Robal

Robal i ja to jedno. Robal siedzi we mnie i się uaktywnia czasami. Efekty jego aktywności są ... Sami zobaczycie :)



Wszystkie moje prace, zdjęcia i teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeśli nie, zawsze to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy. Proszę nie kopiuj! Z góry dziękuję!

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Deep blue





Kolczyki długaśne - 10 cm, świetne dla pani o długiej szyi, chociaż te krótsze wydłużają i dodatkowo wyszczuplają twarz ;).Wykonane z sutaszu jedwabnego i metalizowanego, szklanych koralików i elementów srebrnych.

 Już za kilka dni , za dni parę, wezmę... dziecko, męża, kota,2 walizki, 3 torby, pościel, kuwetę, namiot, basenik, piłki, zabawki,książki, całe mnóstwo książek, jedzenie dla kota, żwirek dla kota... a nie, gitary nie biorę, bo się nie zmieści, i wiele innych baaardzo potrzebnych rzeczy i jadę na urlop! Sutasz oczywiście też biorę :)

7 komentarzy:

  1. Są niesamowite! Mają takie piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, niezły bagaż się szykuje ;)), kolczyki jak zawsze piękne, dużo słońca życzę na urlopie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę miłego urlopu, ja już po :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest dla ciebie wyróżnienie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. eee myślałam że się całkiem usunie, bo chciałam dopisać tylko dwa słowa, no nic, chciałam tylko rzec, że i u mnie czeka wyróżnienie i zaproszenie do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń